Fredag

Hellu!

Har inte vart inne på så länge nu, men har vart upptagen på sisstånde helt enkellt.

Igår så vaknade tio minuter efter jag börjat min första lektion och jag var inte glad över det! Jag fick skynda mig att ens hinna till andra lektionen för första var inte så lång.

Idag. Varje lektion så var vi ute i solen. det var ju skönt att njuta av solen, men varje lektion? Som tur var. va klassrummet ganska svalt:) Nu e det ju att bara ta det lungt eftesom alla prov e slut och nu så gör man ingenting på lektionerna. Fint.
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Isabelle

usch jag hatar att vakna försent. Man blir så stressad. Speciellt om lektionen redan börjat!

2008-05-31 @ 12:47:58
URL: http://izzabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0